Ile biznesu jest w biznesach kreatywnych?
Spotkanie z osobami, które potrafiły zrobić biznes w oparciu o swoją kreatywność oraz dzięki umiejętności budowania sieci współpracy z kreatywnymi osobami.
Ile w tym było kreatywnego podejście, a ile spełnienia marzeń? A Ile biznesowej wiedzy? Kogo spotkali na swojej drodze, kto pomógł i skąd brały się trudności?
Zapraszamy na spotkanie z:
Moniką Brauntsch, (KAFTI, Klaster kreatywny WILK) – właścicielka marki oświetleniowej KAFTI, która z sukcesem prowadzi od roku 2007. Współtwórczyni projektu The Spirit of Poland, promującego polski design na forum międzynarodowym, a także WILKa Otwartego Klastra Deisgnu, skupiającego biznesy kreatywne w Warszawie. W 2011 roku zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Young Creative Entrepreneur, organizowanego przez British Council i nagradzającego najbardziej dynamiczne firmy z sektora kreatywnego.
Mateuszem Ściechowskim (Studio UVMW, Galeria UV21) – z wykształcenia architekt, z doświadczenia kurator i koordynator projektów „miejskich”. Od kilkunastu lat aktywnie działa na polu warszawskiej przestrzeni publicznej, popularyzacji sztuki w mieście jako sztuki oddolnej, naturalnej, wynikającej z potrzeby wypowiedzi. Współtworzył grupę̨ Vlepvnet, zakładał galerię [v]iuro na warszawskiej Pradze i galerię V2 w legendarnym 5-10-15. Organizował i koordynował kilkanaście miejskich projektów trzeciego sektora dotyczących szeroko pojętego urban artu, kilkadziesiąt wystaw w Polsce i za granicą (Lille, Praha, Berlin, Oslo itd). Prowadził dyskusje i spory dotyczące sztuki w mieście i kształtu miasta. Wydawca książek i magazynów (Ludzie Miesto Zwierzęta, Graffiti Reading, Capital, Graffiti Goes East). Współpracuje z instytucjami kultury – Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Fundacją Bęc Zmiana, STGU, Instytutem Adama Mickiewicza, magazynem WAW. Przez ostatnich kilka lat prowadził hostel UFO połączony z graffiti-shop’em 24h – Not4Toys. Zafascynowany Europą Wschodnią jej anarchią i estetycznym chaosem. Miłośnik mini narracji, lokalnych klimatów i dobrego graffiti. Od kilku lat prowadzi bloga fotograficznego – ihatesundayafternoon.blogspot.com i bloga krytycznego, dotyczącego kondycji polskiej sztuki ulicy i przestrzeni publicznej – universalhating.blogspot.com. Obecnie managing director w nagradzanym przez Klub Twórców Reklamy i prężnie rozwijąjącym się studio projektowania graficznego UVMW. Od początku 2015 również kurator i współzałożyciel galerii sztuki o ambitnych celach – UV21.
Panel poprowadzi Tomasz Szymański, założyciel beginning | creative collaboration agency, pracującej na rzecz łączenia we wspólne przedsięwzięcia biznes, naukę oraz instytucje publiczne.